đŸ€ Onlinecoachningen

Oj oj som ni har undrat och funderat pÄ hur det gÄr för mig med min onlinecoach! Jag har haft min coach nu sen i mitten pÄ januari - i ca. 15 veckor. Nu Àr det bara 5 veckor kvar! Det kÀndes som en evighet nÀr jag "anlitade" henne, framförallt eftersom att jag kÀnde ganska direkt att det inte var rÀtt metod för mig... Det HAR gÄtt sÄdÀr... jag har fÄtt superbra redskap och verktyg, bra trÀningsschema och kostrÄd, MEN... jag har inte den karaktÀren att följa det! För mig Àr en fysisk PT det enda som hade fungerat tror jag. Nu har jag provat det hÀr och jag behöver inte göra om det. Dock vill jag visa resultat för min coach, sÄ jag har kÀmpat pÄ pÄ mitt eget sÀtt.
NĂ„got jag aldrig trodde pĂ„ var att mina PWs skulle ge mig de bĂ€sta resultaten! Min dĂ„liga kondition Ă€r nu ÖVER "normal grĂ€ns" enligt min Apple Watch!!  Jag Ă€r otroligt stolt över att jag kommit ivĂ€g pĂ„ dem! 
 
Bjuder pÄ en bild - Kolla min rygg! 
 
 
Kolla min konditionskurva!! FrÄn januari till nu - Siffrorna sÀger mig ingenting, men bara att jag ligger pÄ normal nivÄ med min kondition Àr bÀsta kÀnslan! MÄnga PWs har det blivit och fler ska det bli!
 
Stolt âœŒđŸ»đŸ‘©đŸ»â€đŸŠ°
 
 

Kommentarer:

1 Jeanette :

Wow sĂ„ bra nu mĂ„ste jag ta tag i mina power Wales sĂ„ min rygg oxĂ„ ser lite bĂ€ttre ut 😅

Kommentera hÀr: