đŸ€ Lördagsblogg och ny design

Jag har upptĂ€kt att jag bara bloggar pĂ„ lördagar just nu 😝 Liksom sammanfattar veckan. Ni fĂ„r leva med det.
Sen Ă€r det likadant varje vĂ„r - jag vill göra om bloggen lite 😀 Ändra design och sĂ„nt. Det syns bara nĂ€r ni tittar via dator, mobildesignen Ă€r densamma. Är osĂ€ker pĂ„ hur det ser ut via iPad. 
 
Jag stretar iaf pÄ med min onlinecoach - trÀning och kost.... det gÄr fortfarande lite sisÄdÀr, jag gÄr in för det lite halvhjÀrtat sÄ jag fÄr ju skylla mig sjÀlv.
VÄgen visar iaf 4 kg minus och mÄtten pÄ min kropp minskar, minus 5cm över rumpan tycker jag ÀndÄ Àr bra! Det hÀr Àr en livsstil som ska kunna fungera i lÀngden och ingen QuickFix, och det verkar ju fungera Àven om jag inte ger 100%. Jag tycker verkligen om mina PWs! De har gett mig sÄ mycket bÀttre kondition, jag Àr forfarande "under normalt" enligt min AppleWatch men det gÄr Är rÀtt hÄll. Jag ska fira ordenligt nÀr jag kommer över grÀnsen till "normal"! Jag trodde att jag skulle fÄ ont i mina benhinnor av mina promenader, men det funkar bra faktiskt.
 
 
🙌 
 
âŹ‡ïž Den hĂ€r bilden tog jag pĂ„ vĂ€g hem frĂ„n kören i torsdag - det Ă€r sista gĂ„ngen jag tar den vĂ€gen till kören eftersom att vi nu byter lokal. Jag har tyckt om mina torsdagspromanader i innerstaden. Nu blir det en annan vĂ€g pĂ„ min torsdagspromenad, men ungefĂ€r lika lĂ„ng skulle jag tro. TyvĂ€rr Ă€r det lĂ€ttare att ta bil till "nya" lokalen... det finns parkeringsplatser nĂ€ra och det gjorde det inte till den andra.
Vi har en gĂ„ng kvar pĂ„ SĂ„nggruppen dĂ€r vi bara Ă€r 6 stycken, vi missade en gĂ„ng nĂ€r vĂ„r körledare blev sjuk sĂ„ den tiden ska vi ta igen pĂ„ söndag. NĂ€sta vecka startar den stora kören upp. SĂ„nggruppen har varit SÅ kul! Vi har kunnat fĂ„ lite mer personlig coaching och jag kĂ€nner att jag sjĂ€lv har vuxit massor av att vara med i den. Jag vĂ„gar ta i lite mer och litar pĂ„ att jag kan. Men det ska bli kul med stora kören ocksĂ„Â đŸ’•
 
 
Vackert! 
 
 
❀❀❀

Kommentera hÀr: