đŸ–€ Ljuset!

Men alltsÄ! Ljuset!! Ljuset pÄ mornarna och ljuset pÄ kvÀllarna! Nu kommer vÄren! Jag blir sÄ otroligt mycket piggare nÀr det inte Àr kolsvart nÀr jag ska gÄ upp pÄ mornarna och nÀr det fortfarande Àr ljust pÄ eftermiddagarna! 
 
Jag har lÀttare att ta mig ut pÄ mina powerwalks nÀr det fortfarande Àr ljust nÀr jag kommer hem frÄn jobbet. För övrigt sÄ gÄr det sÄdÀr med min trÀning och online-coaching faktiskt... Visst tÀnker jag pÄ vad jag Àter och jag hade nog inte kommit ivÀg pÄ mina PWs om jag inte hade haft en coach som jagar mig. Men nja, det Àr inte vÀrt pengarna faktiskt... Jag vet egentligen inte vad jag hade förvÀntat mig - men kanske ett tydligare upplÀgg och en bÀttre app att registrera allt man Àter och hur man trÀnar - Nu uppdaterar jag med bilder och mÄtt varje vecka, status och mÄende - men tja... 
Som sagt, jag kanske inte hade hÄllit fast vid mina PWs och jag hade kanske slarvat med min kost om jag inte hade haft min coach, sÄ visst gör hon nytta - men inte till det priset.
Kanske att jag nÄgon gÄng vÄgar lÀgga upp bilder pÄ mig hÀr - men Àn sÄ lÀnge Àr jag inte bekvÀm med det.
 
 
Jag har ju finaste promenadvĂ€gen i alla fall 💙
 
 
Min torsdagspromenad till kören:
 
Jag vet inte om jag skrivit om det tidigare (orkar inte gĂ„ tillbaka och kolla mina inlĂ€gg just nu) men min kör "Songlife" Ă€r igĂ„ng för fullt! Eller Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r bara smĂ„ sĂ„nggrupper igĂ„ng - vi Ă€r ett gĂ€ng pĂ„ 6st som sjunger tillsammans i vĂ„r grupp - det Ă€r SÅÅ kul!! Vi fĂ„r lite extra coaching av Sofie, vĂ„r körledare och det ger sĂ„ mycket energi 💕 Vi har sĂ„ himla kul ihop! Och lagom nĂ€r den hĂ€r gruppen slutar i slutet pĂ„ mars sĂ„ kör den stora gruppen med "Songlife" igĂ„ng. Det Ă€r verkligen min stora kĂ€lla till att fylla pĂ„ med energi.
 
 
 
 
❀❀❀

Kommentera hÀr: