đŸ–€ 45 Ă„rsdagen och filminspelning

Ja vilken speciell vecka det har varit! 
I tisdags fyllde jag 45 Ă„r - det Ă€r ju liksom lite halvjĂ€mt sĂ„ det borde kanske firas mer, men det var nĂ€stan sĂ„ jag firade lite mindreÂ đŸ€Ł Jag blev ordenligt firad pĂ„ jobbet med sĂ„ng och paket men hemma blev det inget firande alls. Vi brukar fira min födelsedag med bubbel och sushi men det blev inte sĂ„ i Ă„r eftersom att ingen av oss var speciellt sugen pĂ„ sushi eftersom att vi Ă„t det hĂ€romdagen nĂ€r vi firade Olas mamma - och bubbel var jag inte heller sugen pĂ„ eftersom att jag skulle gĂ„ upp okristligt tidigt dagen efter (Ola Ă€r typ aldrig sugen pĂ„ bubbel men kan offra sig och ta ett glas) Ola var ivĂ€g och höll i trĂ€ning pĂ„ tisdagkvĂ€llen och kom hem sent - sĂ„ vi Ă„t inte ens mat tillsammans 😆 SĂ„ nej nĂ„got firande blev det inte - Det tar vi i helgen 💕
 
Onsdag och torsdag tog jag semester frÄn jobbet för att "jobba" med annat - Jag har nÀmligen varit statist i Ärets inspelning av Julkalender! 
SÅ otroligt hĂ€ftigt! Det Ă€r kul att vara statist i andra sammanhang ocksĂ„ men just Julkalendern Ă€r sĂ„ speciell. Det ska bli spĂ€nande att se slutresultatet.
 
Idag finns det ett inslag pĂ„ Helagotland.se om inspelningen, men jag tror tyvĂ€rr att man mĂ„ste logga in för att kunna se och lĂ€sa. Klicka pĂ„ lĂ€nken HÄR för att kolla
 
 
 
 
Jag tjuvfotade lite, och tror nog att det Àr OK att dela bilderna. 
 
 
Min kör-kompis Carina var ocksÄ med.
Mycket vÀntan och mÄnga tagningar - kallt som tusan om framförÀllt fötterna och hÀnderna men det fanns vÀrmetÀlt och gott om kaffe och gotta. Det var tvÄ lÄnga arbetsdagar pÄ 10-11 timmar sÄ det var allt annat Àn semester, jag var liiiiite sliten pÄ fredagen nÀr det var dags för "vanligt arbete" igen.
 
 
Upp tidigt och hem vid solnedgÄngen...
 
đŸ–€đŸ–€đŸ–€
 
Fredag kvÀll och jag sammanfattar veckan med ett glas bubbel - Nu Àr jag 45 Är, tryggare och lugnare i mig sjÀlv Àn nÄgonsin OCH jag Àr med i Ärets Julkalender!
För mig personligen har 2022 börjat ganska bra (trots allt annat skit i vÀrlden - krig och corona)
 
 
❀ SkĂ„l ❀

Kommentera hÀr: