đŸ€ Drygt en mĂ„nad senare

Jag har mina blogg-svackor, det vet ni 😆 Just nu Ă€r jag vĂ€ldigt oinspirerad att blogga... 
 
Sen sist dĂ„? Jomen det har varit ganska mycket faktiskt! Till en början sĂ„ kom mamma o pappa pĂ„ besök - supermysiga dagar! Varmt var det ocksĂ„. Helgen efter det var det dax för "NĂ€rsĂ„ng" - en körtĂ€mma som en av mina "körtjejer" och hennes kille planerat i flera Ă„r - Ă€ntligen kunde de genomföra den, dock knappt... eftersom att vi egentligen var för fĂ„ anmĂ€lda. Nu hoppas vi att det blir fler till nĂ€sta Ă„r för det var verkligen SÅ kul!! 
 
Sen blev det midsommar - Olas mamma o pappa var hemma hos oss hela dagen och vi Ă„t och drack gott.
 
StughÀng med grill, kaffepÄtrappan och kvÀllsdopp
 
SĂ„ en oförglömlig konsert med TheArk pĂ„ FĂ„rö - Annie hade köpt tvĂ„ biljetter men hade ingen att gĂ„ med, sĂ„ hon rövade med sig lilla mig ❀ SÅÅ bra! Jag behöver göra mera sĂ„na saker, Ă€r för dĂ„lig pĂ„ att unna mig det.
 
 
Nu har jag tvÄ arbetsdagar kvar tills jag gÄr pÄ en vÀlbehövlig semester pÄ FYRAOCHENHALV veckor
 
❀❀❀
 
 
 
 
(Jag Àr mer aktiv pÄ min Instagram @enfisksomheterjohanna Àn hÀr) 

Kommentera hÀr: