✨ Välkommen 2022 ✨

Från "Höst 2021" i bloggen till Januari 2022... nej jag är ingen flitit bloggare... men jag tänker att det kanske kan bli lite ändring på det nu.
 
Jag har aldrig några nyårslöften men jag gillar tanken på Nystart - Nytt fräscht år med nya friska möjligheter. För mig är även "efter sommaren" en slags nystart, det beror säkert på att vi ofta har lite nytt på jobbet - ny termin och ofta nya arbetslag och nya barngrupper. Men nyår och 1 januari slår lite högre, då är det nystart på riktigt!
 
Det var en fanastiskt skön och välbehövlig ledighet över julen - jag åkte "hem" till Småland och firade jul med hela familjen, mysigt eftersom att det är ett par år sen vi firade tillsammans allihopa. Ola var kvar på ön och firade med sin familj. 
 
Jag åkte tillbaka till ön igen innan nyår och firade nyårsafton tillsammans med Olas familj som vi brukar. 
 
Nu är det jobb och vardag som väntar framöver! Mjukstart på jobbet med tre arbetsdagar - men på måndag drar vi igång igen på högsta växeln! Känner på mig att det kommer bli en minst lika stressig vår som höst... men men.... det är bara att köra på!
 
På måndag drar även en annan grej igång för mig.... Jag har nämligen anmält mig till en "OnlineCoach" - My Martens - som ska hjälpa mig komma igång med träning, bra kost och min allmänna hälsa - en långsiktig plan som passar just min vardag är tanken. Det ska bli otroligt spännande och jag är SÅ taggad! 
Jag har så mycket huvudvärk, var och varannan dag, och hoppas på att den ska bli bättre med hjälp av att leva lite hälsosammare.
Lär mer HÄR om onlinecoachen My Martens. 
 
Min tanke är att jag ska skriva här i bloggen om min "HälsoResa" - Kan det vara nåt? Skulle det vara kul att följa? 
 
 
Välkommen 2022 - Nu kör vi!! Nu gör vi det här till ett bra år ❤️
 
 
 
 

Kommentera här: