đŸ–€ Svacka...

Jag fick mitt kostschema sent i gÄr kvÀll av min OnlineCoach.... jag hade mardrömmar och svÄra sömnsvÄrigheter efter det!! TyvÀrr tycker jag inte alls att hon har lyssnat pÄ mig och mina önskemÄl.... men jag hoppas vi kan Àndra pÄ det. Eller sÄ fÄr jag be henne om enbart ett trÀningsschema och sÄ fÄr jag sköta kosten sjÀlv. 
 
Kan sĂ€ga att min söndag började som skit... efter den hĂ€r jobbiga natten sĂ„ gick jag Ă€ndĂ„ upp runt kl. 8 som vanligt.... satte pĂ„ kaffe och skulle se Nyhetsmorgon - Min heliga tid pĂ„ helgmornarna.... och sĂ„ FUNKAR INTE TV:N - Internet ligger nere!! Provar allt.... starta om och koppla in annan router... inget funkade.... i TVÅ jĂ€vla timmar höll jag pĂ„.... tills jag bröt ihop i tĂ„rar.... JĂ€vla skitmorgon..... 
Tydligen hade flera haft problem med internet, det hoppade igÄng lite senare men dÄ hade min morgon redan blivit förstörd... Jag blev tröstad och rykte upp mig.  
 
Idag kom jag iaf ut pÄ en kort promenad - efter TRE dagar BRUTAL trÀningsvÀrk i benen kunde jag Àntligen gÄ utan att stappla fram. Jag kom inte upp i mina rekommenderade steg - lÄngt ifrÄn, men en liten promenad Àr bÀttre Àn ingen.
 
 
Älskade hav 💙
 
 
Imorgon vÀntar en ny tuff dag pÄ jobbet.... vi Àr FYRA av 13 pedagoger pÄ plats... övriga Àr sjuka... Covid eller förkylningssymtom - testade mig negativ i dag men testar mig igen imorgon innan jobbet. Det hÀr Àr helt jÀkla galet!!
 
FortsĂ€tter *KÄMPA*
 
 
 

Kommentera hÀr: