đŸ–€ Halsont...

Nej det gÄr inget bra nu...
 
Har kÀnt av halsen i nÄgra dagar nu men tÀnkt att det Àr saker bara min "vanliga" morgon-hals, det blir nog bÀttre.
...men nope det blev inte bÀttre... sÄ idag fick jag gÄ hem frÄn jobbet och bÀdda ner mig. Skickade ivÀg ett pcr-covidtest eftersom att hemmatestet visade negativt. 
 
 
Nöjd katt iaf 
 
Ingen powerwalk för mig idag (igĂ„r fick det bli en liten promenad till affĂ€ren bara) - Fan vad hopplöst det har kĂ€nts med allt det hĂ€r med min online-coach 😱 SmĂ€llen med den skygöga elrĂ€kningen OCH skyhög bensinrĂ€kning gör att ekonomin Ă€r sĂ„dĂ€r... och i kombination med att online-coachen kostar massor och jag inte har kunnat följa varken kost eller trĂ€ningsplan sĂ„ kĂ€nns det just nu lite skit.
 
Men nu Àr det som det Àr och jag mÄste göra det bÀsta av det! Jag ska fÄ en alternativ kostplan och trÀningen fÄr jag ta tag i nÀr mitt halsont Àr borta. SÄ ska jag skicka in kvitto sÄ jag fÄr lite friskvÄrdsbidrag genom jobbet. 
 
Nu fan tar jag tag i det hÀr! Jag var ju sÄ peppad innan!! 
 
Jag ska bara bli frisk först..... đŸ˜·đŸŠ 

Kommentera hÀr: