đŸ–€ Vaccindos nr. 3 ✔, kost och motion

Check pĂ„ covid-19 vaccindos nr. 3 ✔ Skönt att ha det gjort nu, sköt fram det efter min covid eftersom jag inte ville ta det för tĂ€tt inpĂ„.
Biverkningarna blev ytterst lite ont i armen men vÀldigt ont i huvudet dagen efter.... men det kan jag ju ha ÀndÄ sÄ jag vet inte sÀkert om det beror pÄ vaccinet. Jag tyckte dock att huvudvÀrken satt pÄ ett annat sÀtt. 
Det blev en slö lördag men huvudvĂ€rken var borta idag söndag sĂ„ idag har jag haft lite mer ork 😀
 
 
SÄpass mycket ork sÄ jag fick till en promenad - det ska bli snöstorm i veckan sÄ det Àr bÀst att passa pÄ. Idag var det helt underbart vÀder!!
 
 
Lovely ❀
 
Min kost och trÀningsplan gÄr lite sisÄdÀr annars... jag fÄr ofta till mina PWs - men inte rikigt varje dag. Kosten gÄr ganska bra men jag har svÄrt att komma upp i rÀtt % protein/kolhydrater/fett. Det blir för lite protein och för mycket fett. Men jag jobbar pÄ det. 
Det som jag inte alls fĂ„r till Ă€r hemmatrĂ€ningen - Det GÅR inte! Jag mĂ„ste till gymmet för att fĂ„ till min trĂ€ning! 
Jag gÄr ner i vikt och jag minskar mina mÄtt, jag kÀnner att mitt flÄs och konditionen blir bÀttre av mina PWs men jag mÄste börja med styrkan! Jag vet bara inte hur jag ska orka ta mig till gymmet... jag Àr helt slut efter jobbet och Àr glad om jag orkar med att ta en 30 minuters promenad. Promenaderna gör mig gott bÄde i kropp o sjÀl. 
 
AngĂ„ende kosten sĂ„ Ă€lskar jag min morgonsmoothie 😍
 
- 2 dl frusna bÀr, idag blev det hallon, mango och en "kub" med passionsfrukt
- 0,75 dl vanlijkvarg
- 2dl osötad mandelmjölk (det Àr nog lite för mycket)
- 1 banan (ska bara ta en halv egentligen men lyxar till det pÄ helgen)
 
NÀr jag behöver extra protein tar jag en halv skopa proteinpulver, ibland pressar jag i en apelsin
 
Gott gott!
 
Woop Woop - SöndagkvÀll, hÀmtmat, Ola pÄ trÀning, ta det lugnt, soffa och TV och sen lÀgga mig tidigt.
 
❀❀❀
 
 
 

Kommentera hÀr: