đŸ–€ Ute frĂ„n karantĂ€n

Efter en vecka i karantÀn var det dax att komma tillbaka till jobbet igen.... trött, sliten och ont i kroppen efter en vecka pÄ soffan. Fortfarande anfÄdd och hjÀrtklappning bara av att typ duscha. 
Jag rigde vÄrdcentralen och ville mest bara ha en bekrÀftelse för att det Àr normalt efter en vecka med covid-19 - de hade en Äterbudstid samma dag sÄ jag fick komma dit, göra EKG och ta lite prover. Allt sÄg bra ut och jag trodde vÀl inget annat, var inte speciellt orolig men det Àr alltid skönt att kolla upp sig en extra gÄng för att bli lugn. Jag har ju lÀtt för att fÄ hjÀrtklappning och min puls Àr alltid hög, sÄ det Àr kanske inte konstigt att kroppen reagerar sÄ nÀr jag har haft en infektion i kroppen.
Det Àr bara att ta det lite lugnt och hÀrda ut som alla andra pÄ jobbet som Àr som trötta trasor efter sin Covid-sjukskrivning. 
 
Slutade tidigt i fredags och gick hem och slappade pÄ soffan - alltid med Merengue vid min sida (eller pÄ min hals)
 
 
 
Under lördagen Ă„kte vi en svĂ€ng till stugan och sniffade pĂ„ havet vid Vitviken ❀ 
 
 
Kallt som tusan... trodde aldrig att mina tÄr skulle tina upp...
LĂ€ngtar till vĂ„ren, vĂ€rme och kaffepĂ„trappan đŸŒžâ˜•ïž
 
❀
 

Kommentera hÀr: