đŸ–€ KarantĂ€n dag 6

Mitt pcr-test visade ju positivt sĂ„ det blev karantĂ€n för mig... Är inne pĂ„ dag 6 nu.
Började kÀnna mig piggare och tÀnkte gÄ till jobbet redan idag tisdag egentligen, men sen fick jag ett bakslag - sov mest hela dagen igÄr och kÀnde mig yr. DÄ slog det mig att jag faktiskt har Covid-19 - ett virus som faktiskt folk har dött av! Jag fick pÄminna mig sjÀlv om att "SnÀlla Johanna ta det lite lugnt!! TillÄt dig va sjuk för sjutton!" - SÄ nu blir jag hemma frÄn jobbet i tvÄ dagar till. Hoppas va tillrÀckligt pigg idag och imorgon sÄ jag kan jobba pÄ torsdag.
 
Jag Àr skitdÄlig pÄ att va sjuk.... jag blir deppig, ledsen och kÀnner mig vÀrdelös... 
 
 
Merengue hĂ„ller sig nĂ€ra ❀ 
 
Jag trodde aldrig att jag skulle sÀga det men jag lÀngtar efter att ta en powerwalk - lÀngtar efter att ha ork att ta min dagliga PW pÄ 30 minuter som min online-coach har ordinerat. 
 
*Fokus just nu - Vila - Bli frisk*
 

Kommentera hÀr: