đŸ–€ Åter i vardagssnurren

En veckas arbete och Äter i vardagen - det rullar pÄ. Fortfarande flera pedagoger sjuka och ett evigt pusslande. De senaste fyra veckorna har varit galna nÀr det gÀller pusslandet pÄ jobbet... Vi fÄr hoppas att det vÀrsta har blÄst över nu för det tar vansinnigt mycket pÄ energin.
 
Exakt tvÄ veckor efter att jag testades positiv för Covid sÄ testade Ola positivt... sÄ nu har han varit hemma frÄn sitt jobb ocksÄ. Han har inte heller blivit sÄ sjuk, men ÀndÄ. 
Jag kÀnner att min trötthet i kroppen börjar bli bÀttre, jag kunde ju kÀnna trötthet i kroppen redan innan Covid sÄ nu vet jag inte om det Àr "min vanliga" trötthet eller om det Àr postcovid.
Jag har iaf lyckats ta mig ivÀg pÄ nÄgra sköna promenader i veckan utan problem.
 
Vackra vackra Visby! Jag pĂ„minner mig sjĂ€lv om hur fint jag bor - Älskar havet 💙 Älskar att det Ă€r ljust till typ kl.17 och att det bara blir ljusare för varje dag! Jag blir sĂ„Ă„ mycket piggare och gladare! 
 
 
 
Jag fĂ„r sĂ„ ont i mina benhinnor efter mina promenader, sĂ„ fredagen fick benen vila. BestĂ€llde mig ett par nya walkingskor - passade perfekt! Hoppas de blir bra att gĂ„ i, att mina benhinnor mĂ„r lite bĂ€ttre av dem. Nu ska det bara bli vĂ„r sĂ„ jag kan anvĂ€nda dem ocksĂ„Â đŸ˜†
 
 
 
 
 
 
Lördag morgon ☕ Kaffe och nyhetsmorgon pĂ„ TV - min heliga tidÂ đŸ–€
 
 
 
 
Ha en skön helg 💕
 
 

Kommentera hÀr: