đŸ€ Poff!

...sĂ„ har det gĂ„tt tvĂ„ veckorÂ đŸ˜± VĂ„ren tog en paus och vintern kom tillbaka pĂ„ besök. OK, det Ă€r bara 2 april... och det Ă€r likadant varje Ă„r.... HĂ€r i Visby har det inte varit nĂ„gon snö men tydligen nerĂ„t 10 minusgrader! Brrrrr.....
 
Jag har kÀmpat pÄ med mina PWs, det har gÄtt bra. Jag har varit trött och haft ont i bÄde huvud och nacke sÄ det har blivit min korta runda pÄ 30 minuter, men det Àr bÀttre Àn inget. 
I torsdags hade jag en tid hos naprapaten (inser att jag mÄste gÄ dit en gÄng i mÄnaden för att mÄ bra) Min naprapat gick hÄrt Ät min vÀnstra sida, inga lÄsningar men vÀldigt spÀnd. Jag fick nÄlar som kÀndes som stötar och musklerna nÀstan krampade! EfterÄt, i nÄgra dagar kÀnns det lite som att man blivit överkörd av en lastbil. 
 
 
Balansen - Vin, god mat och vila Àr lika viktigt som att hÄlla igÄng kroppen - att göra saker som gör att man mÄr bra - va snÀll mot dig sjÀlv! 
 
 
 
💕Nu har kören startat! Vi sjunger inte alltid mina favoritlĂ„tar men det blir Ă€ndĂ„ sĂ„ bra! Det Ă€r sĂ„ kul!
 
 
 
❀

Kommentera hÀr: