đŸ–€ Höst I SmĂ„land

Nu Àr det tvÄ Är sedan vi var pÄ vÄr lilla semestertripp till SmÄland pÄ hösten - Vi har ju som lite tradition att Äka till Astrid Lindgrens VÀrld och gÄ pÄ höstmarknad varje höst, unna oss en hotellnatt i Vimmerby och bara njuta!
Förra Äret blev det ju inget men i Är kom vi ivÀg.
 
 
Det blev en solig men kall dag pĂ„ ALV och vi gick ganska snabbt över marknaden. Vi köpte bara Ă€tbart den hĂ€r gĂ„ngen, oliver och ost 😋
 
PÄ lördagkvÀllen trÀffade vi Jeanette och Micke och Ät gott pÄ "Brygghuset" i Vimmerby. PÄ söndagen Äkte vi till Totebo och Ät god Àlgstek och tittade pÄ den stora mÄlningen pÄ idrottshallen - hÀftigt!
 
Jag kÀnner att jag har nÄn liten förkylning i kroppen och Àr lite sliten... all huvudvÀrk senaste tiden har tagit lite pÄ mina krafter, men jag hoppas jag ska fÄ hjÀlp med det nu. 
 
Det var en mysig helg i SmÄland men den gick alldeles för snabbt!  
 
❀❀❀
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: