đŸ–€ Slut pĂ„ semester

SÄ rasslade sista semesterveckan förbi - dock hann jag med lite trevliga saker!
 
TrĂ€ffade "körtjejerna" - en evighet sen vi sĂ„gs och det Ă€r alltid lika svĂ„rt att fĂ„ ihop en trĂ€ff nĂ€r alla kan komma! SĂ„ himla trevligt! Och nĂ€r vi satt dĂ€r och snacksade och drack bubbel fick vi information pĂ„ Instagram att "Songlife"-kören kommer dra igĂ„ng 30 september!! SÅ KUL! Jag ser fram emot att göra nĂ„t utanför hemmet och jobbet igen! 
 
 
Vi bestĂ€mde Ă€ven att vi ska spela in en lĂ„t till - det blir en jul-lĂ„t den hĂ€r gĂ„ngen đŸŽ€đŸŽ§đŸŽŒ SpĂ€nnande och pirrigt!
 
❣
 
Sen fick vi till en trÀff med Annie, Rickard och lilla Sigrid. En promenad och picknick vid SjÀlsö hamn blev det. Mysigt!
 
 
❣
 
En av vĂ„ra favoritrestauranger stĂ€nger för sĂ€songen nu och vi passade pĂ„ att Ă€ta pĂ„ Cantinan ute i Gothem en sista gĂ„ng. Deras Fish Tacos Ă€r SÅÅÅ GOD!
 
 
Mums Mums!
 
❣
 
Jag fÄr vÀl ÀndÄ sammanfatta att den hÀr sommaren blev rÀtt sÄ bra - HÀrligt att starta semestern med besök, Äka runt pÄ ön, bada, Àta och dricka gott. 
Olyckligt att vara sjuk i nÀstan en vecka, men det blev en vecka med total avkoppling utan nÄgra som helst mÄsten.
SÄ avslutas semestern med att trÀffa vÀnner och Äterigen Àta och dricka gott - Ja, jag fÄr va nöjd. 
 
Slut pĂ„ semester och jobb pĂ„ mĂ„ndag men vĂ„ra underbara helger i stugan under hela hösten har vi framför oss ❀ Jag kĂ€nner att det kommer bli en bra höst. 

Kommentera hÀr: