đŸ–€ FransförlĂ€ngning

Jag har lÀnge varit sugen pÄ att testa ögonfransförlÀngning och bestÀmde mig för att göra det inför semestern i Är. Idag hade jag tid.
Fasade för att ligga och blunda i 1,5 timme men jag laddade ner Sofie Sarenbrants sommarprat i P1 och lyssnade pÄ under tiden sÄ det gick över förvÀntan! (Jag ska nog lyssna mer pÄ sommarprat i P1... mÄnga gripande historier tror jag)
 
Iaf, det gick hur bra som helst att ligga dÀr och blunda medan Felicia pillade med mina ögonfransar! Nu fÄr jag inte blöta dem pÄ 24 timmar.... inte tvÀtta hÄret ens.... och sÄ mÄste jag ha speciellt frans-schampo för att vÄrda mina fransar ömt.  
KÀnner mig nöjd! Det blev fint tycker jag och det ska bli skönt att slippa mascara varje dag - och sÄ smidigt nÀr man kommer hem efter en dag pÄ jobbet och vill kasta sig i poolen utan att behöva tvÀtta bort smink!! 
 
Jag ser lite röd ut i ögat men det Àr jag inte, det gjorde varken ont under tiden eller efterÄt - inget svid eller kli som jag trott.
 
Det kommer bli en pÄfyllning av dessa fransar om ca. 3 veckor och sen efter ytterligare 3-4 veckor kommer jag plocka bort dem tror jag. De faller ju av lite vartefter de egna fransarna ramlar.
 
 
❀
 
7 arbetsdagar kvar till semestern....

Kommentera hÀr: