đŸ–€ Halvtid i semestern

TvĂ„ veckor har gĂ„tt och jag har tvĂ„ veckor kvar - "Är glaset halvfullt eller halvtomt?" Jag fĂ„r tyvĂ€rr kĂ€nslan att glaset Ă€r halvtomt nĂ€r det gĂ€ller min semester... har svĂ„rt att njuta i nuet, men jag ska försöka koppla om den tankebanan. Jag har ju för tusan TVÅ veckor semester kvar!! 
 
Helgen som var Äkte vi till stugan. Lena ville sÄ gÀrna bo dÀr i nÄgra nÀtter innan det Àr dax för henne att Äka till Kristianstad pÄ torsdag. Hon behöver mycket hjÀlp och undrade om vi ville Äka med - sÄklart vi vill!! 
 
Det blev tvĂ„ nĂ€tter i stugan - njuta av god mat, slappardagar, lite spel och faktiskt ett snabbt bad. Det var vansinnigt kallt (15 grader enligt den dagliga uppdateringen) men jag lyckades đŸ„¶đŸ’Š
 
 
Jag har lÀnge viljat ha ett lammskinn men tycker att det Àr lite dyrt... ett lamm ska sÀtta livet till sÄ... ja.... visst det Àr det vÀl vÀrt. 
Jag passade pÄ att fynda ett fint 2:a handssorteringsskinn som de sÄlde ut pÄ "Gothems Handelshus" (en liten vagn som stÄr och sÀljer fina och goda grejer) 
Skinnen kostade mellan 700-1000kr men det fanns bara 1000kr- skinn kvar nÀr vi kom.... Meeeeen tur som man har ibland (ganska sÀllan) sÄ sÀnker "hon" priset pÄ de skinnen som Àr kvar till 800 - sÄ jag slog till!! 
 
Stolt Àgare till ett fiiiint 2:ahandssorteringslammskinn
 
 
MÄndag: Ola jobbar och jag har passat pÄ att fixa ögonfransar och klippa hÄret - sÄ vansinnigt galet mycket folk pÄ stan sÄ jag ville bara hem!!! JISSES!!! 
 
 
 
SĂ„dĂ€r ja! Nu Ă€r jag redo för andra halvlek pĂ„ semestern â˜€ïžđŸ˜ŽđŸ’Š
 
❀
 

Kommentera hÀr: