❤️ Gillar att fynda!

Alltså.. nu till vår och sommar behöver jag lite nya fräscha kläder och mina gamla converse-skor är så slitna att det känns som att gå barfota i dem... Hade funderingar på att beställa ett par nya eftersom att de är så användbara - snygga till ALLT! 
Det går ju inte köpa allt man behöver och vill ha på samma gång, utan jag får pytsa ut beställningar och inköp lite varje månad. Har skrivit en liten lista på vad jag kan tänkas behöva och kan bocka av några saker redan nu 😀 
Jag gillar ju att fynda, beställa saker på nätet när det är lite extra rabatt. Häromdagen beställde jag ju en kjol för 25% rabatt på Åhlens och idag beställde jag ett par skor till 30% rabatt från Ellos - Perfekt ju! Då kan man kosta på dig lite bättre kvalite. 
De flesta nätbutiker har fri retur om det skulle vara så att man inte kan ha det man har beställt. 
 
Nej det blev inga convers från Ellos utan ett par andra vita sneakers från Puma. Visar dem när de kommer hem och om jag behåller dem. Tror de passar min fot bättre än de smala conversen.
 
Min lista har jag gjort i "anteckningar" på mobiltelefon, och nja jag kanske inte köper allt på listan, ser det mer som en önskelista och en lista för att begränsa mig, MER än såhär behöver jag inte.
 
 
 
 
Sen en liten fråga till er som inte har en apple-dator: Ser ni mina emojisar? Eller blir det bara krumelurer eller frågetecken?
Tex dessa: 🦋 🥰 🥂 ☀️ 🌿 
(en fjäril, gubbe med hjärtan, champagneglas, en sol och en grön kvist)
 
❤️

Kommentera här: