đŸ–€ TVÅ körer!

Ojojoj hur skaa det gĂ„r?!Â đŸ˜± Jag har anmĂ€lt mig till TVÅ körer i höst! 
Sofie som var körledare för Joyvoice nÀr det startade i Visby för nÄgra Är sen har skapat ett eget kör-koncept. "SongLife" - Det Àr vÀldigt likt Joyvoice och alla Àr vÀlkomna oavsett sÄngkunskaper.
Sofie Àr en riktig energiknippe och sprider enormt mycket glÀdje genom att "bara vara"!! 
Jag har redan anmÀlt mig till Joyvoice för hösten -19 och gillar ju att vara med dÀr ocksÄ, MEN jag kÀnde att jag inte ville missa att vara med frÄn början i Sofies kör sÄ jag anmÀlde mig Àven till den!
Det Àr min enda hobby som krÀver att jag tar mig utanför lÀgenheten sÄ vad tusan! Jag behöver det! Behöver ut o trÀffa folk och ha kul! 
Undrar just hur det kommer gĂ„ för min teflonhjĂ€rna att lĂ€ra mig alla texter!!Â đŸ˜”
 
 

Kommentera hÀr: