🖤 Halvtid

Allmänt / Permalink / 0
Två veckor av semestern har gått och jag har två veckor kvar.
Jag har ändå hunnit med rätt mycket tycker jag 😀

Nu i veckan, i tisdags åkte Ola och jag över pölen och ner mot Öland. Där träffade vi Mamma, Pappa, Jeanette och Micke. Pappa skulle få sin 70-årspresent - En övernattning på Hotell Skansen i Färjestaden, trerätters middag och en whiskeyprovning.
Jag passade på att ge (nästan) samma present till Ola som ju fyllde 50år i juni ❤️

Jättemysigt och jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka till Hotell Skansen!

Ola skulle vidare mot Karlstad och träningsläger med klubben så han hoppade av i Oskarshamn och blev upphämtad av Jonas. Jag åkte vidare till Totebo för att vara där i ett par dagar.
På torsdagen tog jag buss till Västervik och Sara, stannade där över natt och drack bubbel på hennes myggiga balkong.

Vi provsmakade ett smaksatt vin som man köper i småflaskor. Det var jättegott!

På fredagen kom Jeanette. mamma, mostrar och kusin Anna till Västervik och vi åkte till Gränsö och lunchade och vidare in till stan för fika.
Så mysigt!

På fredagkvällen var det dax att åka mot Gotland igen. Hade gärna stannat ett par dagar till men ville inte lämna katten ensam flera dagar!

Båten kom iväg 35 minuter för sent pga tekniska problem... men jag kom hem iaf.
Merengue var enormt kelsjuk när jag kom hem och kunde inte ritkigt släppa taget om mig. Nära nära skulle hon vara!

Söndag:
(Jag hade en trött-lördag igår och gjorde inte många knop... )
Idag packade jag min pool-korg med vatten, resorb, melon och snacks och la mig vid poolen!
31 grader i poolen och så jäkla gött!

I natt kommer Ola hem ❤️ och jag antar att morgondagen kommer likna den här dagen - det ska bli varmt även imorgon.