đŸ–€ Halvtid

TvÄ veckor av semestern har gÄtt och jag har tvÄ veckor kvar.
Jag har Ă€ndĂ„ hunnit med rĂ€tt mycket tycker jag 😀 
 
Nu i veckan, i tisdags Ă„kte Ola och jag över pölen och ner mot Öland. DĂ€r trĂ€ffade vi Mamma, Pappa, Jeanette och Micke. Pappa skulle fĂ„ sin 70-Ă„rspresent - En övernattning pĂ„ Hotell Skansen i FĂ€rjestaden, trerĂ€tters middag och en whiskeyprovning. 
Jag passade pĂ„ att ge (nĂ€stan) samma present till Ola som ju fyllde 50Ă„r i juni ❀ 
 
 
JÀttemysigt och jag kan absolut tÀnka mig att Äka tillbaka till Hotell Skansen! 
 
Ola skulle vidare mot Karlstad och trÀningslÀger med klubben sÄ han hoppade av i Oskarshamn och blev upphÀmtad av Jonas. Jag Äkte vidare till Totebo för att vara dÀr i ett par dagar.
PÄ torsdagen tog jag buss till VÀstervik och Sara, stannade dÀr över natt och drack bubbel pÄ hennes myggiga balkong. 
 
 
 
Vi provsmakade ett smaksatt vin som man köper i smÄflaskor. Det var jÀttegott! 
 
PÄ fredagen kom Jeanette. mamma, mostrar och kusin Anna till VÀstervik och vi Äkte till GrÀnsö och lunchade och vidare in till stan för fika.
SĂ„ mysigt!
 
 
❣
PÄ fredagkvÀllen var det dax att Äka mot Gotland igen. Hade gÀrna stannat ett par dagar till men ville inte lÀmna katten ensam flera dagar!
 
BÄten kom ivÀg 35 minuter för sent pga tekniska problem... men jag kom hem iaf. 
Merengue var enormt kelsjuk nÀr jag kom hem och kunde inte ritkigt slÀppa taget om mig. NÀra nÀra skulle hon vara! 
 
 
 
❣
 
Söndag:
(Jag hade en trött-lördag igÄr och gjorde inte mÄnga knop... )
Idag packade jag min pool-korg med vatten, resorb, melon och snacks och la mig vid poolen!
31 grader i poolen och sÄ jÀkla gött! 
 
 
I natt kommer Ola hem ❀ och jag antar att morgondagen kommer likna den hĂ€r dagen - det ska bli varmt Ă€ven imorgon. 
 
💛 HĂ€rliga semester 💛

Kommentera hÀr: