đŸ–€ HuvudvĂ€rk...

Har kÀnt mig lite dÀckad... igÄr hade jag sÄn huvudvÀrk hela dagen sÄ jag var knappt utanför dörren. Det började redan i förrgÄr men dÄ höll jag igÄng ÀndÄ. Det Àr jobbigt nÀr inga tabletter hjÀlper. 
Trodde nog att det skulle vara bÀttre idag, men jag vaknade med huvudvÀrk och varit lite yr Àven idag. Har tagit det lugnt, suttit pÄ balkongen för att fÄ lite frisk luft och sovit lite pÄ soffan. Tog en rejÀl tupplur pÄ 45 minuter och efter det kÀnns huvudet lite lÀttare. Det Àr pÄ vÀg att vÀnda! 
Jag kĂ€nner att jag Ă€r spĂ€nd och har ont i nacken sĂ„ frĂ„gan Ă€r om det kommer dĂ€rifrĂ„n. Behöver en ordentlig massage, en hĂ„rd sĂ€ng och en bĂ€ttre kudde 😜
 
 
 
Semester = Sovmorgon
Jag KAN ju inte sova lÀnge! Det Àr bara sÄ! MEN... Ju lÀngre semestern gÄr destÄ lÀngre sover jag... Första tvÄ veckorna pÄ semestern vaknade jag ibland runt kl. 7 och som lÀngst kl. 8. 
Nu nĂ€r det gĂ„tt tre veckor pĂ„ semestern kan jag sova till kl. 9 😀
Det Àr vÀl typiskt att jag ska komma in i semester-tider lagom tills det Àr dax att börja jobba igen!! 
 
☀
 
Vill försten lÀgga in en protest ang sommarens vÀder... 
 
 
INTE OK att det Àr 13 grader redan!! 
(vi hade 8 grader i nattoch pÄ sina hÄll har det varit ner mot 4-5 grader)
Hoppas det blir en fin höst...Jag gillar ju hösten ocksĂ„, Olas och min tid i stugan ❀
 
 
 
 

Kommentera hÀr: