♥ Rastlösheten!

Jag har nån slags rastlöshet i kroppen just nu! Jag vill att det ska hända saker! Den eviga väntan på allt! ...Det är så dumt - man ska leva här och nu istället... jag är dålig på det. 
Samtidigt går tiden så fort - och jag "hinner" eller gör inget. 
Just nu längtar jag till att få fira min födelsedag - jag ser verkligen fram emot att fylla 40 
Jag längtar efter våren - den bästa årstiden - när man har hela sommaren framför sig ☼ 
Jag längtar efter att kunna vara ute vid stugan
Jag längatar efter att ligga vid poolen
Jag längtar efter att få besök
Jag längtar efter grillkvällar
Jag längtar helt enkelt på att det ska hända saker! Jag är för slö nu på vintern när det mest är grått ute!! Slö men rastlös... 
 
Den här helgen har Ola jobbat både fredag och lördag på vaktjobbet - Så tråkigt! 
Jag har bara legat på soffan o gått och lagt mig relativt tidigt.
 
Skål med lite päroncognac 
 
 
Föresten så fick jag tillbaka min telefon i fredags, så nu är den uppdaterad igen och funkar som den ska, så får vi se hur länge den funkar den här gången - Nästa gång ska jag ha en NY!! Tror att det var 4:e (eller 3:e) gången jag lämnade in den nu. 
 

Kommentera här: