❤️ Skräp i ögat

I måndags när jag gick hem efter att ha handlat i butiken "Ica Kometen" störtlandade ett flygfä rakt in i mitt öga!! I mina mått var den säkert minst 1 cm!! *smack* rakt in bara!! Det gjorde så vansinnigt ont och tårar och snor bara rann på mig!! Hade någon sett mig hade de trott att jag storgråtit! Men det var ju inte riktigt därför tårarna rann.
Jag var alldeles säker på att det skulle sitta en stor skalbagge fastklibbad på min hornhinna när jag kom hem... Men nähe! Inte ens en liten fluga!
Troligtvis hade jag gråtit ur flygfät.
Igår morse vaknar jag och ögat är helt svullet! Påse i strl XXL under ögat och det kliade och sved.
Fan då... Tänk om skalbaggen har krupit in bakom ögat!! Kan de det?!
Nä va?
Hoppas inte...
Jag tog en sväng till Apoteket och köpte lite ögonskölj och droppar och idag känns det lite bättre.
Skalbaggen kanske har vandrat vidare... In i hjärnan 👀

Kommentera här: