♥ Träning o semla

I tisdags var jag och fick min introduktion i "milon" på mitt träningsställe "Form" (milon är styrketräningsmaskiner i en cirkel i ett rum, man sticker in ett kort i maskinen o så ställer den in sig själv efter mina uppgifter som min tränare lagt in) 
Jag trodde bara att det var intro...... men sen skulle jag köra ett varv "på riktigt" efteråt!!! Jag trodde jag på allvar skulle både spy o svimma när jag var klar!! Men skönt var det :) 
Sen åkte jag hem o drack en resorb och åt chiapudding med mango (kokosmjölk, chiafrön och lite vanilj) trött som ett as men pigg i själen efter träningen :) 
 
o eftersom att jag hade tränat o tyckte jag att jag var värd en semla när jag, Ingela o Jenny var o fikade lite senare :)
o då passade jag på att prova den nya heta "Wraps-semlan" - Supergod men ack så mättande!!
 
 
 
♥ 
 
Whoop whoop imorgon är det fredag o Ola är ledig heeeeeeeeela helgen!! ♥ 
 
 

Kommentera här: