♥ Tandläkarbesök

Idag var det dax för det årliga tandläkarbesöket... nåt jag alltid våndas över eftersom att jag alltid har hål som måste lagas som kostar flera tusen... Förra året hade jag ju pärsen med min tand som jag drog ut o opererade o grejade med. Kostade så mycket pengar att jag fick ta ett banklån :( Så nej jag gillar INTE att gå till tandläkaren o det främst pga att det alltid kostar så mycket. Det här tandläkarbesöket innebar även det ett återbesök om några veckor... men TJOHOO jag hade inga hål som behöver lagas!! "Bara" en gammal amalgamlagning som har en spricka o behöver bytas ut innan det blir hål under lagningen. Jag har viljat byta ut den där fula lagningen tidigare men har ju alltid fått lägga pengarna på andra tänder. NU ska den bytas ut!! 
 
 
..så 690:- fattigare idag o ca. 1500:- fattigare för att byta ut det grå otäcka amalgamet, det får väl va OK om man tänker på att jag blev 20 tusen fattigare förra året på EN jävla tand.
 
 
 
 

Kommentera här: