❤ Glögg o magont

...kanske inte bästa kombon....
Iaf så var jag både frusen o glöggsugen så jag testade om magen pallade :) o för att utmana ödet så blev det även pepparkakor med ädelost :P
Än har jag inte bajsat på mig...

Att jag har ont i magen beror på...... Att jag igår fick torka jättespyan på dagis. Ett barn blev magsjuk o hur äckligt jag än tycker att det var jag ju tvungen att torka! Blörp......
Fick magvärk direkt o trodde faktiskt att jag skulle bli dålig. Men oftast blir det inte mer på mig än lite bullrig mage när det går såntdär på jobbet.

Gott med glögg o pepparkakor iaf :P


Kommentarer:

1 jeanette:

Urk.... men du de där muggarna tål nog inte micron alla mina är sprukna i glasyren.....får nog kasta alla på tippen :(

2 Johanna :

Jag kör inte muggarna i micron längre, några av mina är med jättefula o spruckna.

3 Clara *kalkprinsessan*:

blääää, hoppas att du klarar dig! Både från kräkningar och att du inte bajsar på dig! Hahaha!!
Kramar!

Kommentera här: