♥ GOTT NYTT 2012 ♥

Ett Nytt fräscht år med nya utmaningar o möjligheter - VÄLKOMMEN 2012 - Nya friska tag!

Var såklart ledig över jul o nyår =) Snälla kollegor som låter mig ta semester då varje år!
Åkte hem till Småland o Totebo redan den 22:e December o åkte tillbaka till Gotland den 2 Januari.
Det har verkligen varit SEMESTER, tagit det väldit lugnt o knappt träffat andra än familjen.
Nyårsafton spenderade jag med Syrran & co o det blev en lugn o skön dag. Nyårslöften? Nej nej! Vägrar lova sånt jag inte kan hålla. Visst... jag behöver träna, äta nyttigare bla bla bla bla... men vad faan! Man ska njuta av livet med! Jag har istället sagt upp mitt träningskort, ska sluta träna helt enkelt. o har mofflat i mig choklad i mängder o har mycket kvar att moffla i mig =P Så om jag inte går upp i vikt är det väl konstigt.
Ok, jag ska röra på mig ändå. Inget träningskort men cykeln står o väntar på våren o jag med den. Jag är sugen på att springa o röra mig mer på det sättet.

Nu är man tillbaka i verkligheten, jobbet o alla vanliga rutiner - på gott o ont.



 

Nyårsafton - Frost

En av mina favoritbilder från en av förmiddagspromenaderna i Totebo. Det blev 1 timmas promenad varje förmiddag - Sååå skönt!!



♥ Mot ett bra år - 2012 ♥

Kommentera här: