Redo för hösten!

Ja… det är jag absolut… Tycker det är mysigt att kura ihop sig i soffan en fredag eller lördag kväll… dricka rött vin o äta lite gott. Tända ljus o lyssna på regn o storm utanför i mörkret… Eller en vanlig vardagkväll… mysa ner sig under en filt med en stor kopp te o såklart massor med värmeljus tända… ja jag tycker det är lite mysigt faktiskt.






Jag tror att jag är redo för att ta på mig strumpor också… har rensat i strumplådan o köpt 5 par nya strumpor i galna färger!

Min strumplåda innan jag rensade... galet stökigt!

Skickade iväg en beställning från H&M på vinterjacka, jeans, o mysiga koftor. Ser fram emot att få använda de kläderna. Bort med bikini o kortbyxor o fram med koftor o strumpor. Japp HÖST du får lov att komma nu!


Snygg myspyskofta från H&M






~♥ VÄLKOMMEN HÖST ♥~



Kommentera här: