đŸ–€ SommarvĂ€rme

AlltsĂ„... jag har nĂ€stan glömt bort att jag har en blogg... 😬 
 
Hörrni! Nu Ă€r det vĂ€l Ă€ndĂ„ sommar?! 3 Juni och nu Ă€ntligen kĂ€nns det som att sommaren Ă€r hĂ€r pĂ„ rikitgt. Älskar det!! 
StugsĂ€songen kan börja 😍 Vi hara varit dĂ€r nĂ„gra helger och fixat i trĂ€dgĂ„rden, klippt grĂ€s och fixat men Ă€n sĂ„ lĂ€nge har vi inte bott över dĂ€r. Det har faktiskt varit lite för kallt pĂ„ nĂ€tterna, men NU tror jag nog det Ă€r tillrĂ€kligt varmt! Lena kommer hem till Gotland i helgen sĂ„ dĂ„ blir det stugpremiĂ€r för henne! Jag tror Ola och jag kommer bo dĂ€r nĂ€sta helg đŸ„° det ska ju va varmt enligt vĂ€derprognosen.
 
 
Alltid sÄhÀr nÄgra veckor innan semestern Àr man ganska slut som artist... nu har jag (och resten av mina kollegor) varit det hela jÀkla terminen! Det har varit ett slitsamt Är. 
Jag ser fram emot semestern, fÄ vara ledig och trÀffa familj och vÀnner och ser fram emot en hösttermin med ny energi. 
Men först ska vi se till att klara av nĂ„gra veckor jobb innan sommarledigheten ☀
 
 
 
 

Kommentera hÀr: