đŸ–€ TvĂ„ arbetsdagar kvar

Jag Àr sÄ glad över att jag tog nÄgra extra semesterdagar innan min "riktiga" semester! Jag brukar ta semester fredagen innan och ha en stÀdaredag, sÄ jag kan börja min semester i ett rent hem. I Är tog jag tre extra dagar - men jag kommer inte ha nÄgon stÀdardag eftersom att mamma o pappa kommer pÄ besök redan samma dag som jag gÄr pÄ semester. 
Det blir liksom att hemmet fĂ„r stĂ„ tillbaka lite nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ varmt ute och att vi Ă€r i stugan varje helg. Det finns varken ork eller lust att röja och stĂ€da. Det fĂ„r bli en snabb slarvstĂ€dning och sĂ„ fĂ„r mina gĂ€ster helt enkelt leva med det  😘 
I Är pÄ min semester kommer jag ha samma stÀdarmÄl som jag brukar pÄ semester... garderoberna... alla dessa klÀder!! Jag behöver göra en radikal rensning!! Jag köper massor med nya klÀder men slÀnger aldrig nÄgot gammalt.
Vi har för mycket saker överlag... köksskÄpen som jag ocksÄ brukar ha som stÀdmÄl under semestern Àr ocksÄ stökiga och överfulla... Usch.
 
Ola har börjar vaktjobba igen efter lÄÄÄÄngt uppehÄll, sÄ i fredags kvÀll/natt jobbade han och sÄ fort han hade vaknat sÄ drog vi till stugan. Det blev en prioriterad slappar-lördag-kvÀll och en söndag dÄ vi fick slita lite mer - grÀsklipp och röj. Jag gillar att klippa grÀs, det har blivit min grej men jÀklar vad det Àr jobbigt nÀr det Àr sÄ otroligt varmt!! Jag drack massor med vatten och ÀndÄ blev jag aldrig kissnödig - svettades som en gris!! Inte konstigt att man har huvudvÀrk varje dag.
 
 
 
❀

Kommentera hÀr: