đŸ–€ Gym och lĂ„ngledigt igen

I en mÄnad har jag lyckats trÀna flitigt pÄ gymmet! Tre gÄnger i veckan har jag kommit ivÀg och det kÀnns sÄ bra!
Det visar inte ett gram mindre pĂ„ vĂ„gen (Ă€n) men jag kĂ€nner att flĂ„set börjar bli bĂ€ttre och Ă€ven styrkan sĂ„ smĂ„tt. TyvĂ€rr har huvudvĂ€rken kommit tillbaka 😞 Det har varit bra ett tag nu och nĂ€r jag kĂ€nde att den kom tillbaka bokade jag in en tid hos naprapaten för att inte gĂ„ för lĂ€nge med det... men det hjĂ€lpte inte. Snarare tvĂ€rtom. Otroligt pĂ„frestande.
 
Jag brukar passa pÄ att gÄ till gymmet nÀr jag slutar tidigt, men den hÀr veckan blev det ingen tidig dag pÄ jobbet sÄ det fick bli trÀning pÄ KristiHimmelfÀrdsDagen - och dÄ lyckades jag fÄ med mig Ola
 
 
Jag trivs pÄ det hÀr gymmet! och Rodden Àr min absoluta favoritmaskin! NÀr jag var riktigt vÀltrÀnad för sÄdÀr 20 Är sen körde jag mycket pÄ rodden. NÀr jag senare har provat den har det inte fungerat för min rygg, jag har fÄtt jÀtteont i lÀndryggen och inte ritkigt vÄgat mig pÄ den igen.
NÀr jag var hos sjukgymnasten sÄ var det rodden som han tyckte jag skulle köra. Försiktigt och med fokus pÄ min hÄllning. 
Jag blev förvÄnad över att ryggen höll! Det fungerade frÄn dag 1 och nu Àr den min bÀsta kompis i gymmet.
 
SĂ„ skönt med en lĂ„nghelg igen! Jag tog en semesterdag klĂ€mfredagen och passade pĂ„ att stĂ€da ordentligt - sĂ„ skönt med rena golv och mattor! ....och nĂ€r man precis har fĂ„tt pĂ„ en ren dörrmatta sĂ„ krĂ€ks katten pĂ„ denÂ đŸ˜© Vi har gett upp att ha en vanlig dörrmatta utan kör med en liten trasmatta istĂ€llet, det Ă€r oftast pĂ„ den katten krĂ€ks. Den Ă€r lĂ€tt att tvĂ€tta. 
 
 
Njuter av att det bara Àr lördag:
 
 
❀
 

Kommentera hÀr: