đŸ–€ Tredje naprapatbesöket

Det Àr bara den 21 januari och jag har redan hunnit med tre besök hos naprapaten och ett besök hos sjukgymnasten - Mitt fokus för min hÀlsa och vÀrk i nacken har börjat med rivstart!! 
 
 
Mina övningar som jag fick av sjukgymnasten har gjort att jag har haft huvudvĂ€rk och ont i nacken sĂ„ in i tusan 😣 Jag ska liksom: In med hakan och rulla huvudet bakĂ„t - 10 st en gĂ„ng i timmen!! Klart jag fĂ„r ONT!! Men jag har en förhoppning om att det ska va en bra övning i lĂ€ngden.
Idag Àr jag var hos naprapaten hade jag inte alls samma lÄsningar som tidigare! Hon masserade och tryckte pÄ nackrosetten (gör sÄ in i hel***** ONT, men skönt pÄ samma gÄng) 
Hon tyckte övningarna som sjukgymnasten gav mig var bra övningar sÄ jag fÄr vÀl fortsÀtta med dem... + rulla tennisboll i armhÄlan.... (ok, bröstmuskeln)
 
PĂ„ fredag Ă€r det Ă„terbesök hos Sjukgymnasten đŸ‘đŸ»
Och om tvĂ„ veckor ska jag tillbaka till Naprapaten đŸ‘đŸ»
 
 

Kommentera hÀr: