đŸ–€ TvĂ„ veckor senare....

NÀr vardagen bara rullar pÄ... NÀr jobbet suger ur all kraft som man försöker ladda upp under helgerna... Det har varit en slitsam vecka med sjuk personal och ett evigt pusslande. Inskolningarna Àr slitsamma pÄ ett annat sÀtt men hanterbara! 
Min rygg tycker inte alls om att jag arbetar pÄ "smÄ-barn" nu och det gör ont hela tiden. TyvÀrr har jag svÄrt att komma ivÀg och trÀna nÀr jag har ont, men vet att jag mÄste. Jag har bara lyckats komma ivÀg ett par gÄnger sen jag började jobba efter sommaren.
 
Men oj vad jag Àlskar att vara vid Lenas Stuga pÄ helgerna! Det har varit superhÀrliga helger med bad, grill, vin, morgonkaffe pÄ trappan och stjÀrnhimlar.
 
Jag har hunnit med poolbad och njutit av det som kÀnns som det sista av sommaren.
 
 
 
Nu kÀnns det som att hösten Àr hÀr... det börjar bli mörkt tidigt pÄ kvÀllarna och Àven pÄ morgonen mÀrks det.
Lite mysigt att fÄ tÀnda ljus och dra pÄ sig en tjocktröja ÀndÄ...
 
 
IgĂ„r fick vi Ă€ntilgen till ett litet krĂ€ftkalas med Jenny och Jacob - SÅ himla trevligt! och gott.
 
 
NomNom 🩞 
 
Jag vill Àta krÀftor fleeeeer gÄnger i Är! Det Àr ju sÄÄÄÄ gott! Vi har ju faktiskt 1 kg krÀftor i frysen och jag vet ju att det vÀntar ytterligare 1 kg krÀftor i min systers frys.... sÄ det fÄr bli ett till KrÀftkalas i Är. 
 
❀
 
 

Kommentera hÀr: