đŸ–€ Ryggen, nacken och trĂ€ning...

Nu Àr det en vecka sen jag hade sÄ vansinnigt ont i ryggen... sÄ ont sÄ jag fick gÄ hem frÄn jobbet. Det Àr inte helt bra Àn men tillrÀckligt bra för att jag egentligen ska kunna smyga igÄng lite trÀning.
TÄNK att det ska VA SÅ SVÅÅÅÅRT!! Att ta sig till gymmet! Jag har SÅ mĂ„nga dĂ„liga ursĂ€kter! Vem lurar jag?! Jag vet ju att jag mĂ„r sĂ„ bra efter trĂ€ning och Ă€ndĂ„ tar jag mig inte dit! 
Snart Àr det dax för uppföljning hos sjukgymnasten och dÄ ska jag ha hunnit trÀna lite innan dess... o det kommer jag inte hinna göra. 
Jag har mindre ont i nacken och huvudet just nu och jag tror att det Àr efter senaste naprapatbesöket. Jag fick 4 nÄlar i nacken och sen kunde hon inte göra sÄ mycket mer. Men sen dess har min huvudvÀrk varit mycket bÀttre, sÄ det mÄste ha hjÀlpt. Nu ska jag boka in en ny tid hos naprapaten inom kort för att inte falla tillbaka, jag har haft lite tendens till huvudvÀrk i veckan men inte alls den dÀr intensiva som jag hade innnan. 
 

 
Vilken hĂ€rlig vecka det har varit ☀ SĂ„ underbart vĂ€der! Jag Ă€lskar verkligen vĂ„ren! 🌾 Det Ă€r Ă€nnu lite kallt i skuggan men i sol och lĂ€ Ă€r det rena sommarvĂ€rmen! 
 
Den Àr Corona-skiten tar lite pÄ krafterna sÄ jÀdrar sÄ gött med helg!
 
 
🐝-Happy
 
❀
 
 
 

Kommentera hÀr: