đŸ–€ Songlife

Den hÀr terminen har jag ju sjungit i tvÄ körer - min största svaghet Àr att jag har sÄÄÄÄ svÄrt att lÀra mig texter, sÄ det har varit min stora utmaning. 
IgĂ„r var det dax för konsert med den ena kören, Songlife 💕 Eftersom det blev stort tryck pĂ„ biljetterna fick vi hĂ„lla tvĂ„ konserter!! đŸŽ¶
AlltsÄ... WOW! Vilket gÀng... Vi Àr över 100st pÄ scenen! TvÄ vuxenkörer och en juniorkör. 
 
 
Jag önskar att jag kunde lĂ€gga upp ett klipp frĂ„n upptrĂ€dandet men jag vet inte om det gĂ„r. Hela konserten filmades och jag ska köpa den sen, ni fĂ„r komma hem till mig och titta 😘
 
Ganska sent bestÀmde jag mig för att chansa pÄ att inte ha texterna framför mig... och det gick bra! Jag mÄste börja lita pÄ att jag kan mer Àn jag tror, och att kören inte rasar om jag rÄkar sjunga fel eller Àr tyst i nÄgon mening! 
 
Det Ă€r verkligen SÅ kul att sjunga i kör!! och nu har vi nĂ„gra körrep kvar med min andra kör Joyvoice innan det Ă€r dax för terminsavslutning med den 4 december. 
 
 
 
16 november -19 ❀ Vi firar 7-Ă„rsdag. Det Ă€r inte klokt vad tiden gĂ„r!! 
Vi firade med hĂ€mtmat och bubbel đŸ„‚Â 
 
 
❀ 

Kommentera hÀr: