đŸ–€ Sista dagen pĂ„ 2019

Det Àr tydligen lite populÀrt att dela "best nine" bilder - 9 bra saker under under Äret... det Àr lite svÄrt att summera i 9 bilder tycker jag men jag gör ett försök:
 
 
Jag fuskar lite med att ta med smÄ kollage.
 
Jag tycker att det har varit ett bra Är - mÄnga jÀmna födelsedagar som medförde roliga smÄresor.
Det blev kalas i februari för pappa och senare under sommaren ett besök pĂ„ Öland med familjen för att fira alla (Öland gav mersmak sĂ„ dit har vi planer pĂ„ att Ă„ka tillbaka), Olas 50-Ă„rsdag och Gotska Sandön med hans familj - det var en upplevelse att fĂ„ se sĂ€lar och den fantastiska milön - vi fick ju helt underbart vĂ€der ocksĂ„!! Glad över att jag fick lĂ„na en superfin kamera sĂ„ jag kunde fĂ„nga allt pĂ„ bild.
Vi firade midsommar i stugan, sÄ mysigt och jag hoppas det blir en ny tradition som kan leva vidare. Det blev hÀrliga helger vid stugan, dock inte sÄ mÄnga som vi ville... men vi hade sÄ mycket annat planerat. 
Vi fick en anledning att Äka till FÄrö - Min kompis Jenny gifte sig med sin Jacob. 
GlĂ€djen att vara med och sjunga i kör! TVÅ tillochmed - Jag har funnit nya vĂ€nner genom kören.
VÄr tradition att Äka till ALV pÄ höstmarknad och bo pÄ hotell - mysigt! 
SÄ avslutar jag Äret med lÄngledigt över jul, en riktig slapparvecka i Totebo med hÀrliga promenader. 
 
 
Idag - NyÄrsafton - kommer vi fira hemma hos Olas förÀldrar i vanlig ordning. FrÄn lunch till midnatt. 
 
 
VĂ€lkommen 2020Â đŸ„‚đŸŽ‰

Kommentera hÀr: