♥ Joyvoice-konsert

 
Japp, i onsdags var det dax för sista Joyvoice för terminen. Den här terminen har varit svår... vi har lärt oss 11 (!!) låtar i rekordfart!! och jag har haft svårt att hänga med. Det som är så bra med Joyvoice är att man har en app där man kan lyssna på alla stämmor hemma och träna träna träna på egen hand - det har jag gjort. Men jag har såå svårt att lära mig alla texter! Så jag tjuvkollade på min mobil under hela konserten.
Jag har varit nära att ge upp och nästan slutat i kören flera gånger... försökt hitta orsaker till att inte gå... och så ska det inte vara - Det ska vara en stund av glädje, en stund fylld med energi! och oftast när jag har tvingat iväg mig så har det också varit så. Det ÄR kul (men lite svårt) 
Konserten... Den var verkligen pricken över i:et - SÅ mycket fart och energi - och såå himla kul! Jag ångrar inte ett ögonblick att jag kämpade vidare i kören - för här kom belöningen! 
 
Det får nog bli även en Hösttermin med Joyvoice ♥ 

Kommentera här: