♥ Sköna Maj Välkommen!

1 Maj idag! Så härligt! Jag har längtat till Maj och nu är den här!
Om 12 dagar åker Sara och jag till Kroatien och det ska bli så underbart!! Även om det inte är sommarvärme och badväder så är det en välförtjänt semester. 
Sen kommer Sara o tjejerna på besök i slutet på maj, så ska vi fira Saras 40-årsdag här hos mig :) 
 
Ola har varit i Göteborg några dagar för utbildning och jag har mest gjort ingenting! Vilket har varit välbehövligt. Lider nog av nån slags omedveten stress eller nåt - Känner mig inte stressad men har hjärtklappning ibland på nätterna så det nästan gör ont... kanske borde kolla upp det.... 

Igår följde jag med Olas familj till Lenas stuga för att titta på elden i Vitviken - En superhärlig dag!
 
 
 
 
Saknad Ola kom hen igår kväll och idag vill jag bara ägna hela dagen åt att vara nära honom ♥ 
 
 
 

Kommentera här: