♥ Prova bikini del 2

Bestämde redan igår att jag skulle ta svängen förbi Lindex idag efter jobbet för att prova bikini.... Tog ett djupt andetag och gjorde det...
 
 
Jag har faktiskt aldrig haft sån panik över ett bikiniköp som i år!!! Men jag har heller aldrig vägt så mycket som jag gör nu.... flobb flobb.... Är SÅ otränad som jag aldrig någonsin varit...
 
Iaf så kom jag levande ut från Lindex - MED en bikini!! WOOOHOOOOW! 
Lindex har många fina - Kolla HÄR
 
(Kom även ut med ett par skitasexiga shapingtrosor... Ola hade aldrig sett nåt liknande....De ser ut som cykelbyxor typ... och i hudfärg - fulare trosor får man leta efter, men funktionen är det viktiga här, slippa trosbubbel när man har kjol) 
 
Imorgon bär det av med Olas mammas lilla Nissan Micra mot Västervik och partaj!! Tjohoo!
 

Kommentera här: