♥ Trött...

Tråkväder!! Den lilla solbrännan jag har regnat bort. En vecka kvar att jobba innan semestern - VARJE år är det samma visa... Varje år innan julledighet och sommarledighet är jag SÅÅ in i bängen trött och i så stort behov av ledigt!
Nu har vi haft en jättelugn vecka på jobbet, vi har i lugn och ro hunnit plocka och fixa och städa. Men mentalt är så fruktansvärt jobbigt... Vi påminns om vår saknade kollega hela tiden... vi går ifrån, ältar, gråter en skvätt och tillåter oss att bara sitta. Det finns utrymme för det. 
När jag kommer hem från jobbet har jag varit så slut att jag somnat i soffan.... 
 
Fredagkväll, två glas vin, Ola har gått till vaktjobbet och jag ska försöka se en film:
...det går inte. Jag lägger mig tidigt istället. 

Kommentarer:

1 Anonym:

😘

Kommentera här: