♥ SkitRygg!

Jag har ju problem med ryggen mer eller mindre hela tiden... Den här omgången vill det inte gå över! 😢 Så jag fick ta en ofrivillig ledig dag från jobbet den här jobbveckan och uppsöka vård.

Ingen större rush precis... inte en människa på vårdcentralen!

De ringde upp mig kl.8:35 och jag fick en akuttid kl. 9!! Inte lätt att skynda sig när ryggen knappt bär.... Men jag kom i tid! 

Jag blev ordinerad dubbel dos av värktabletter och så ett visitkort till sjukgymnast... telefontiden hade gått ut för idag så jag slängde iväg ett mail. Nu ska jag fan ta tag i det här!! Jag orkar inte ha ont hela tiden! och det är BARA jag själv som kan göra nåt åt det. Så sjukgymnast och träning på "Form" så fort ryggen blivit lite bättre. Nu ska bli STARK igen!! 💪🏻👊🏻

Kommentarer:

1 Jeanette:

Fy, för att ha ont i ryggen! Hoppas du kan få bra träningstips av sjukgymnast.
Jag har oxå så jäv.... ont just nu, får det när jag är ledig och lat🙃 Måste gå ut och gå varje dag och inte ligga och lata mej i solstolen ☀️ Kram,kram

Kommentera här: