♥ Fredag

Min sjukfredag slutade med att jag somnade i soffan tidigt med Merengue bredvid mig. 
Ola på vaktjobb och jag hade laddat med popcorn och "Jönsonligan" på TV... Men nehärå, jag somnade ifrån allt.
 
 
Det var bara att packa ihop och gå upp och lägga sig istället. Sov som en stock! Jag brukar alltid vakna när Ola kommer hem runt 04:15, är väldigt lättväckt den tiden och brukar vakna bara av dörren nere i trapphuset, i natt vaknade jag inte ens när han kröp ner i sängen, vaknade först när han sa "hej". Nästan lite obehagligt att sova så hårt! 
Då fattar jag att jag verkligen inte är helt frisk. Sällan en förkylning tar så hårt på mig! Men jag är på bättringsvägen iaf, inget halsont längre och jag behöver inte snyta mig varannan minut :) 
 
Idag skiner solen!! ☼ Ska nog försöka ta mig ut och få lite frisk luft i lungorn sen.
 

Kommentera här: