♥ "Glossybox"

Jag tror jag har skrivit om det förrut - Glossybox  
Det är en box med hudvård och smink m.m. som man kan prenumerera på, den kommer en gång i månaden och kostar 139kr/mån. Det är 5st skönhetsprodukter som skickas i boxen.
Jag har aldrig prenumererat på boxen men jag har beställt när de säljer ut dem. För ibland säljd de gamla boxarna ut till halva priset! DÅ passar jag på! Jag har beställt några boxar och jag har sällan varit speciellt imponerad... det har varit mycket smink och jag tycker inte att det har varit värt ordinarie pris.
 
Häromdagen fick jag hem två boxar som jag köpt till halva priset och den här gången blev jag riktig nöjd! BRA produkter värda säkert flera hundra kronor styck! 
Mycket nöjd med mina boxfynd den här gången!
 
Ansiktsserum
Nagellack + överlack
Ögonbrynspenna
Nagenbandskräm
Lösögonfransar
Ansiktsmask
Ansiktskräm
Bronzer (till ansiktet)
Hårband (med blommor)
Ögon"plåster" (mot påsarunder ögonen)
 
Tummen upp för Glossybox den här gången! 

Kommentera här: