♥ Bakaredag

Igår var jag på Team Sportia o provade jackor... o giiiivetvis så faller jag för en annan jacka än den jag visat bild på tidigare... o sjäääälvklart så är den mycket dyrare! Det är JAG i ett nötskal... så är det alltid!

Den här jackan skulle jag vilja ha...



http://www.teamsportia.se/produkter/klader/jackor/didriksons/didriksons-celeste-wns-parka/

Ja ja, får se hur det blir... vad jag förstår o har läst om så är den inte så jättevarm... Jag ska prova vidare



Idag hade jag tänkt ha en riktig soffliggaredag =) det har varit grått o regnigt... men så fick jag rycket o började baka! Det blev Lussebullar, kanelbullar och pepparkaksmuffins. Först trodde jag att jag skulle misslyckas med allt. Bulldegen jäste inte som den skulle... o de där muffinsen skulle det varit fil i, jag hade ingen fil så jag tog vaniljyoghurt, det funkade! De blev goda! o bullarna, både saffransbullarna o kanelbullarna blev med bra till slut!! Wheeeehooooo!



De fina formarna har jag köpt på "Lagerhaus" i Sthlm


Ser fram emot kommande vecka - Har tagit semester på fredag o ska njuta av att adventspynta i lugn o ro innan Mamma, syrran o mina två mostrar kommer =) Ser fram emot nästa helg ♥



Kommentera här: