♥ Ny mobil!

Tjohoo äntligen har jag köpt ny mobil!! Har aldrig varit nöjd med den gamla... så nu slog jag till på en
Sony Ericsson x10 mini o hoppas trivas med den länge nu.
Eftersom att det bara fanns instruktionsbok på Engelska o hundra andra språk så orkade jag inte läsa... utan testade mig fram =) Gick ganska bra faktiskt förutom att tiden gick så snabbt så jag kom i säng seeeent. Idag har jag letat Visby runt efter både displayskydd o silikonskydd till den, jag vill inte få massor med repor i den. Det fanns varken eller... så jag får väl beställa på nätet istället.
Sen sov jag som en kratta i natt med. Kom i säng sent o så vaknade jag kl 3,30 av katten. När väl katten hade lugnat ner sig kunde jag iaf inte sova, så jag låg vaken i ett par timmar. Sov såklart som bäst när det var dax att gå upp =S

Kommentera här: