♥ Bad day...

...igår hade jag nog min värsta dag länge... Vaknade för det första på fel sida o sen blev det bara värre... Inga kläder passade o håret ville absolut inte ligga som jag ville! Jag är svullen, lättstött o mår illa (skulle kunna tro jag var gravid, men det är ganska så omöjligt) Det kallas PMS.... Fy fan säger jag, det blir bara värre med åren!!

o vad jag hade att se fram emot på jobbet var inget som var roligare..... Pernilla o jag hade planerat inför vår "personal-samkväm" på kvällen, hon skulle fixa en del o jag hade redan fixat min del så skulle vi ses lite tidigare o fixa ihop allt. När jag kom till jobbet får jag veta att hon är sjuk!!
Nr 2. som jag höll på att deppa ihop för var att jag fick veta att en förälder på jobbet inte var nöjd med mottagandet på morgonen o jag tog åt mig eftersom att det var när jag öppnar han inte var nöjd.... med brännande ögon hela dagen bet jag ihop....
Jaha, inget att göra nåt åt... Det visade sig att Pernilla inte hade köpt det vi skulle ha än, vilket var bra! För då kunde jag fixa ALLT själv o slippa fara o flänga o hämta upp saker hos henne med.
Så... far o fläng till affären på lunchen o fixa allt!
Jag ska inte glömma att berömma alla söta fina kollegor som erbjöd att hjälpa mig ♥ Gulliga dom!! Men jag är envis o ska minsann fixa det själv!! Sagt o gjort :) Det blev en jättelyckad kväll o vi hade tom vädret med oss!

God mat o glada miner =) Kunde inte bli bättre!!

Kommentera här: