♥ Sista rycket på sommaren...

Såhar man jobbat i ett par veckor efter semestern...
sommaren är på sluttampen o dag har jag sugit ur det sista av den känns det som.
Min dag höll på att starta i KATASTROOOOF - När jag skulle fixa kaffe fanns det inget!! det var HEEELT slut o jag glömde köpa igår när jag var o handlade. FUCK! Som tur var hade jag fått ett kaffeprov i en tidning.. som jag inte riktigt hade vågat smaka innan... Kaffe med Djärv o Eldig smak.....



Det dög absolut med mycket mjölk i =)

Sen blev det smoothie med smak en smak som jag inte tror att jag testat förut: Blåbär

Ja jag är inte så söt på morgonen... påsar under ögonen o så... Den som ska gifta sig med mig får helt enkelt finna sig i det, men smoothisen var iaf helt ok

Dagens Smoothie:
1 banan
frusna blåbär
jordgubbsyoghurt
äppeljuice

 Efter min goda frukost tog jag en sväng på stan i det aldeles fantastiska vädret, höll på att svettas ihjäl!
Jisses så varmt o gott!!  Hittade inte det jag skulle på stan... Tänkte prova en skinnjacka på HM o köpa ett par byxor, men inget av dem fanns. Kom iaf ihåg att köpa KAFFE o en liten födelsedagspresent till Giovanni som fyller år idag =) Så nu får han masa sig hit o hämta den! (och tatuera min delfin)


Sen tog jag en liten sväng till Fridhems underbara stenstrand, mötte upp en vän där o låg o softade ett par timmar - Helt underbart!  




Åkte hem o tog ett glas... hm... nej inte champagne... utan PeachMelba =P Gott som tusan i värmen!

 
 Skål
o Grattis på födelsedagen Giovanni

Kommentera här: