♥ Sköna helg!

Jag har haft en så himla bra helg!
Den började med att jag hämtade Sara vid båten torsdag natt, hade semester på frdagen och myste runt med Sara på stan. På kvällen lagade vi god mat och drack lite vin o snackade skit =)
Det är alltid så mysigt att ha Sara på besök.



På lördagen strosade vi runt ännu mer i Visby. Åt en supergod lunch på Crêperiet =P Yummie!

 

Jag kände för en frysrensning så på lördagkvällen åt vi upp mina sista kräftor - Gott det med!!

       



Sen blev det Munken o partay hela långa natten =D Tjohoooo! Shottar o drinkar o dans!



Ikväll efter att jag hade skjutsat Sara till båten var jag på bio med mina kollegor. Vi tittade på "Änglavakt".
En film som fick känlsorna att flöda i kroppen.... Ett teckan på att filmen berörde var att när filmen var slut så kunde ingen resa sig upp... alla satt o snörvaldeo torkade tårar.... det kändes som att kroppen fått en känslo-chock... Jag var helt svettig o tom i huvudet efteråt...

Kommentarer:

1 clara:

härliga bilder!

2 Johanna:

Tack Clara =)

Kommentera här: