❤️ Äntligen fredag!!

SOM jag har längtat efter den här veckans fredag!! Jag har jobbat sent varje dag den här veckan med att skriva och ha utvecklingssamtal. Förkylningen har mig i ett järngrepp fortfarande... vilket inte gör att man är speciellt klartänkt heller... allt tar lite längre tid än vanligt. 
Att ha utveckligssamtalen är i sig inte speciellt stressande, men våra nya mallar hur vi ska skriva dem är jag INTE vän med.
Förkylningen är påfrestande, hostan och snoret vill inte ge med sig och huvudvärken är där varje dag... Helgen kommer gå åt till vila och återhämtning.
 
I torsdags var det Förskolans Dag! Mitt i all utvecklingssamtalstress ska vi planera en rolig dag för barnen! 
 
Som de superhjältar vi förskolepedagoger är blev det en jättebra dag för barnen. 
Turisttåget hämtade oss kl 9.00 och körde oss till en glänta i skogen där vi brukar vara på Förskolans Dag. Vi hade med oss lite olika aktiviteter och sen fick barnen fritt springa runt och leka.
Vår kock kom med pastasallad och så satt vi och åt där också. ☀️ Det blev lyckat!
 
Sen på kvällen ville Ola att jag skulle följa med på "Knegarpub" , som jag trooor att det var LO som hade anordnat, vet inte... men det var i alla fall en man där som skulle prata lite o göra reklam för sig själv inför EU-valet. 
 
Jag passade på att fira att mina utvecklingssamtal under veckan hade gått bra och att jag bara har ETT samtal kvar. 
 
 
🍻
 

Kommentera här: