❤️ Fredag

Känner att min energi är på väg! Vilken härlig dag det har varit!! SOL ☀️ och vårvärme! Jag slutade tidigt och tog en kort sväng på stan. Fyndade muggar till mamma, lämnade tillbaka en för liten kjol som jag beställt från åhlens.se och köpte bubbelvin.
Jag lyckades också fynda samma kjol fast en strl större för 25% rabatt på åhlens.se - Hoppas det räcker nu... för kjolen var superskön och väldigt användbar året runt. 
 
Ola har åkt till Göteborg över helgen på Krav Maga-helg och jag laddar för en helg med städ och plock o fix. Hoppas på att vädret är fint, då tänker jag plocka fram möblerna på balkongen.
 
Jag sa ju att det var sol och bubbelvin jag behöver! (och snapshat-filter för att se pigg ut)
...och föresten... nästa vecka blir det gymmet igen, då tänker min träningskompis Lotta komma igång igen efter ett uppehåll pga operation av åderbrock... Nu har jag inget att skylla på längre...
 
 
Skål ✨🍾 Ha en härlig fredagkväll!
 

Kommentera här: